5/31/2010

Tengerentúli beküldő!

Volt kollégánk/barátunk "Thomzon" küldte az alábbi fotót. Köszönet érte!

Itt van a hozzátartozó rövid levélváltás és sztori:(nem javítottam az ékezethibákat)

Hallo Ti Jomadarak!

Fotoztam Nektek egyet a blogotokba.
Lesz majd meg tobb is, csak neha lemaradok a fotomasina beizzitasaval.

Ez a kep San Francisco-ban keszult az obolben, es hasonlokra szamithattok innen a nyugati-partrol az elkovetkezendo hetekben-honapokban, mert nagyon durvak vannak!!!

Peace!
Thomzon

Heló Thomzon!

Király a kép.

Egy kérés:

A helyszínen kívül valami rövid kis történet köríts már a kép mellé és akkor kiteszem a blogba

Üdv


Hali!

Okes, bar nem kulonosebben izgalmas a dolog:
Az Alcatrazbol a kocsihoz setalva vettem eszre az alabbi anyukat, aki a parton megpihent gyereksetsltatas kozben.
Mivel kb napi 5 ilyet latok, es nagy rajongoja vagyok munkassagotoknak, es a blognak, gondoltam mostantol aktiv reszese leszek...

Most, igy ejjel fel 12-kor sajna jobb nem jut eszembe, de nyugodtan kanyaritsatok hozza valami jobb sztorit, ha van!
Ha leszeg ilyen (es biztos, hogy lesz), akkor majd mar odafigyelek erre is.

Peace!
Thomzon





A találatot 6 pontosra értékelem.

gege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése