5/25/2009

Prágai tavasz 2.0

Prágában napjait múlató kollégánk - ILONKA - ezúttal lényegesen magasabb színvonalú már-már "indiszkrét" seggcsíkról küldött be képet legnagyobb örömünkre. A múltkori 2 pontos után ez simán üti a 7 PONT-ot.

Jár a 7 pont, de a körítés...chh
Persze nehezen tudok elképzelni ideálisabb hétvégi programot mint mások valagát bámulni.
Kicsit "UPR-60 full trimmen" érzésem van. (napirajz olvasók előnyben) :)
Szeki

Íme Ilonka körítőszövege vágatlanul, ékezetlenül:

"Namostan, egyreszt jo faszikat akartunk mar verge latni (merthogy az elmult 4 honapban csak orkokhoz volt szerencsenk) masreszrol ugymond szerelmes vagyok a tetovalasokba, szoval ugy gondoltuk, hogy ellatogatunk a 11th Tattoo Convention Praha nevezetu rendezvenyre. A vilag minden tajarol jottek muveszek, nekem speciel egy francia tag jott be, aki a polinez tetovalasok mestere, es hat en ott transzba estem, mert gyonyoru manta tetovalasai voltak, (meg volt egy csavo aki olyan hihetetlen szep Indian arcokat rajzolt, a hozza tartozo allatokkal, vagy mi, hogy Gege tuti gellert kapott volna, ha meglatja). Na szoval, nem is ez a lenyeg, hanem ahogy igy jarkaltunk a standok kozott, meglattam ezt az arcot. Marmint tulajdonkepp csak a hatso reszet. A faszi iszonyatosan szep fonix madarat kapott a hatara, hasara, oldalara, kb mindenhova. Eloszor csak osszeszartam magam, milyen szep volt maga a tetovalas, meg igy alig keszen is. De aztan hirtelen pofancsapott a felismreres, hogy tulajkepp kilatszik a valaga, es hat egybol elo, es loves. Kicsit homalyos lett, merthat mar en ereztem szarul magam, hogy a gyerek kilogo picsaval fekszik, korulotte 10en fenykepezovel. Ennyi a sztori, jofaszik dogivel, vegre. A tetovalasok meg gyonyoruek voltak. "

...és a kép:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése