6/16/2009

Amszterdam, Vondelpark, nyár

Újfent külföldi beküldőnk képét üdvözölhetjük a blogban.
Ezúttal Hollandiában munkálkodó kedves Kriszti barátnőnk örvendeztetett meg minket egy laza 5 PONT-os képpel.
(Egyébként jobb oldalra klikkelve eljuthattok a beküldő saját blogjára (My Only Planet...))
Ez itt a blog-cross-promó helye volt :)))

Íme a gondosan megfogalmazott kerettörténet a kép megszületéséről, alatta pedig maga a kép:

"Helyszín: Vondelpark, Amszterdam. Csalódott szombatom eredménye az alábbi felvétel. Úgy volt, hogy a szombatot egy lakatlan szigeten fogom tölteni többed magammal, de mivel lemaradtam a buszról, lemaradtam a hajóról is, ami a szigetre ment. Csalódottságom a Vondelparkba vezetett, ahol fűben heverészés közben pillantottam meg áldozatomat. Nagy belső ujjongás fogott el, amikor az ötödik gyors odapillantás után még mindig adta magát a helyzet. Átvillant az agyamon a számtalan lehetőség, amit ez a város kínál anyaggyűjtéshez, és amely helyzeteket mind elmulasztottam korábban. Például kerékpározás közben, vagy piknikezés alkalmával csak, hogy a legkézenfekvőbbeket emeljem ki. Sajnos a kellemetlen időjárás nem kedvez a fotózáshoz (eső, meleg ruha). Reméljük, hogy a nyár termékenyebb lesz és a bátorságom is erőre kap!


A parkban szerencsém is volt, mert éppen a kezem ügyében volt a telefon: egy SMS üzenetet fogadtam, amikor az áldozat ötödjére is ugyanolyan helyzetben villongatta rám a csíkját. Szinte észrevétlenül sikerült palástolnom a fényképező funkció beállítását – úgy téve mintha az SMS-re válaszolnék - amikor a barátom, akivel mentem, megkérdezte hangosan: Te most fényképezel ??? (Tanulság: az álcázást még gyakorolnom kell.) Ahelyett, hogy belekezdtem volna a misszió magyarázatába, továbbra is tagadtam a fotózás tényét. És akkor megszólalt fényképező hang a telefonban. Megvan a kép! Igaz, hogy távoli és homályos, de az enyém, az első és nagyon büszke vagyok rá. A szakértőkre bízom, hogy hányasra értékelik az eredményt. UI: A SMS-t is megírtam azért, több képet viszont nem mertem letagadni."



Vondelpark, Amszterdam, Hollandia



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése