9/16/2009

Hán(y)cs beküldte!

A tegnap esti bejegyzésben elrejtett "célzást" elsőként Hán(y)cs barátom vette.
Nem is szaporítanám tovább a szót, jöjjön hát a kerettörténet és a beküldött kép:

"Egy nagyon jól sikerült konferencia szervezése után a jól megérdemelt ünneplés helyett Pécsre utaztam, hogy másnap egy történeti konferencián előadjak. Ekkor még nem tudtam, hogy Valami még aznap kárpótolni fog a sok fáradságért...
A helyi szervezők kedvessége és vendégszeretete folytán a Széchenyi tér sarkán lévő patinás sörpince különtermében ültettek le a már jó ideje a konferenciára "készülő" előadók. Rögtön egy díjnyertes pálinkát töltettek, majd sört hozattak - és mielőtt ételt rendeltem volna - a maligántól kitisztult szemeim előtt megjelent a sok pontot ígérő seggcsík!
Fényképező gépem kéznél volt, odahajoltam, vaku felkattint, és exponáltam. Nagy villanás, és íme. Azt hiszem, voltam olyan állat az este, hogy el is meséltem (az egyébként nagyon csinos) kolleginának, miért kaptam le a fenekét.
Az álnév mindegy. Legyen "?cs" (hán(y) cs?).
Izgulok hány pontot adtok!
cső"



Izgulhatsz is, mert ami a pontozást illeti nagyon szőrösszívűek vagyunk... :)))
Na jó..., részemről egy 7 pontot ér a kép, magas minősége miatt. Még a kis bolyhok is látszanak a vakufénytől a derékon ...meg a két kis gödröcske... :D

Bakker tényleg elmondtad utána a csajszinak?!..Te beteg vagy! :D

Gege


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése