7/27/2010

Kistáska megint támadott!

Ezzel a képpel is már régóta adós vagyok. Veterán beküldőnk Kistáska műve.
Jöjjön hát a kép és a szöveg:


7 PONT

"Szevasztok!
Tegnap hazafelé tartVÁN, éppen a villamosból lépek kifele (itt jegyzem meg, hogy 4 percem volt a vonat indulásáig), mikor szögegyenest szemben kiszúrtam valamit a Nyugati pályaudvar főbejárata előtt. Szabálytalanul ugyan (nem a zebrán, de gyalogosoknak zöld lámpánál) átvágtam az úttesten, és haladás közben fényképeztem eme szépséget.
Az idő szorított, ennek ellenére egészen jó felvétel készült. Külön figyelmetekbe ajánlom a környezet hanyag eleganciáját. (Kannás bor, málha, 3 színű csíkos zokni)
Kistáska"
(2010/07/08)

Egy kicsit modoros ez a megfogalmazás, de hát ez van kérem :))))

2 megjegyzés:

  1. Elmész Te a ...

    Modorosság rlz ;-)

    A környezet adta lehetőségekhez képest ESZKÖZÖLTEM a képet! :DD Felröhögtem, de azonnal befulladtam :(

    Szekivel mijafasz van?

    VálaszTörlés
  2. Fuuu rég volt ilyen jó kép ...


    Nagyon klassz =)

    VálaszTörlés