7/28/2010

Korzikai csíkok :)

Mint ígértem teszek fel Korzikán készült képeket is.
Az első képet Moriani Plage egyik éttermének teraszáról intéztem. Nincs sok hozzáfűznivaló, sima 3 pontos darab.



A második kép érdekesebb történet.:
Esténként a laptopra pakolásztam át az aznap készült képeket a nyaralás folyamán és a Bonifacio-i nap utáni este erre a képre akadtam a nikon kártyáján, amit feleségem vett magának nemrég.
Használtam párszor ugyan én is a nap folyamán de leginkább a másik géppel kattogtattam. Nem jöttem rá mikor készült a kép és nem is rémlett, hogy én csináltam volna. Kiderült, hogy ragadós a seggcsíkvadász-hajlam, mert a feleségem lőtte :D
6 PONT.


1 megjegyzés:

  1. Respect ! :D

    Nagyon jók az új képek, és reméltem hogy a nyáron sok uj kép lesz, és bejött :)


    D.S. Klán <3 =)

    VálaszTörlés