4/29/2009

Full HD-t mindenkinek!



E z az ebéd is úgy indult mint a többi, de aztán kicsivel jobban folytatódott, mint máskor.
Szekivel megcéloztuk az Ízlelő nevezetű tömegétkeztető egységet ahol rögtön a bejárattól jobbra AZONNAL kiszúrtam a kínálkozó seggcsíkot.
Szeki épp magyarázott valamit, hogy a Demcsák Zsuzsa valami holokamamuszt törvényjavaslattal kapcsolatban készített interjúztatás közben milyen hülye volt...de le kellett intenem a szóáradatot, hiszen prioritások vannak kéremszépen...prioritások!

Rutinosan moccant kezem a jobb oldali zsebembe miközben a célszemély mögé oldalaztam. A zsebből jól bevált telefonom suhant elő és "lázasan keresgetni" kezdtem a menüjében. Természetesen ez inkább csak a külső szemlélő(k)nek tűnhetett így, de a lelkes blogolvasó nyilván sejti, hogy mit is műveltem. A menü csak addig foglalkoztatott míg a jó helyre betett "CAMERA" ikont meg nem tapintottam. 3 képet lőttem el, ebből egy lett igazán jó. Ezt láthatjátok fentebb.



2009-et írunk, így fontos a technikai minőségre való igény amikor erre lehetőség van, ezért hát először a blog történetében(tá-dááámm!) nem_élhet_az_ember_muzsikaszó_és_FULL HD_nélkül alapon a képet is ennek megfelelően 1920x1080 pixeles(full HD) felbontásban teszem közzé.

Értékelés: 5 pont (gege)
Legyen 4 - HÁDÉÉÉÉ! (Szeki)

Amúgy egyébként zöldborsófőzeléket ettem sült virsli feltéttel egyébként amúgy. Így szép keretes mondatban.

A Szeki által taglalt demcsák zsuzsás sztori meg itt olvasható/nézhető: EHUN-E klikk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése