4/09/2009

Nekem jó a mekdonáldsz!



Mai nap, ebéd, 25 fok árnyékban.
Az időjárás meg is tette a magáét, így ideális körülmények alakultak a seggcsíkvadászatra.

Részletesebben tehát a fenti 2 képről:
Ebédre jó kis szemétkaját gondoltam elfogyasztani és betértem a körtéri mekibe (elengedhetetlen az egészséges étrendhez).
Sorban állás közben a bejárat felé bambulva na mire lettem figyelmes?! Hát persze, hogy egy diszkréten felvillanó seggcsíkra, kis rózsaszín bugyiháromszöggel tuningolva.
Igen ám, csak ez a bejárat felőli előtér placcrészről látszott a legjobban, onnan pedig nehéz fotózni észrevétlenül, különösképp azért mert az áldozat barátnője épp szemközt ült egy kis kétszemélyes asztalkánál közvetlenül balra a bejárattól. Odatipegtem (feladva a sorban a helyem) és telefonom előkapva lázasan kutatni kezdtem a mobil menüjében. Az első képet ellőttem, sóhaj...kép visszanézése...ejj ez még nem az igazi.
Közelebb somfordáltam, ám a barátnő gyanút fogott és kicsit vizslatni kezdett. Ekkor jött a rutin! A bal kezemben volt pár üres DVD. Úgy tettem mintha arról írnék be a telefonba valamit, így a gyanú eloszlott a lány szeméből és folytatta a csevejt az áldozattal. Innen már gyerekjáték volt a második, valamivel igényesebb kép rögzítése. Nem az igazi, így csupán 3 PONT-ot adok magamnak. (gege)

Aprócska részlet az ALL STAR (converse) tornacipő.

3 megjegyzés:

  1. Mit modoroskodol itten? :)

    Ha ezt el tudjátok olvasni, akkor írtam egy komment.

    KT

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy a háttámla kicsit belezavart az amúgy szemfüles fotóba.

    VálaszTörlés
  3. jelentsük fel a mekdonáldszt a ratyi támlás szék miatt!

    VálaszTörlés