8/12/2009

20 éves a Tankcsapda

20 éves a Tankcsapda...voltunk is a mínusz 1. napon a Szigeten Szekivel. A zenekar remek hangversenyt produkált, kitettek magukért. (Szép romantikus, elsőrandis számok... Szeki).

Na de...
...nem is ezt akarom most itt a blogban közzétenni, hanem 4 képet 2 áldozatról amit a mai ebédelés után sikerült lencsevégre kapni, mindez 2 percen belüli rekordidő alatt. A Bartók Béla úti Főzelékfaló nevű gyorsétteremben fogyasztottuk elemózsiánkat (szokás szerint blogtársammal, aki már március óta baszik képet feltenni ide, hogy a fene a pofáját). A lényeg, hogy a kaja végeztével kiszúrtam a mellettünk levő ablaknál ülő egyes számú célpontot. Nosza telefon előkap, egy kép..még egy kép...kész. Fogtam ezután a tálcát, hogy a kijelölt tartóra helyezzem amikor megláttam a kettes számú delikvenst. Nahiszen, telefon megint elő, két kép gyorsan befigyelt. Szeki mindezalatt már a kijárat felé tendált. Kérdezte is ,hogy mi a fenét szöszmötölök annyit. Hát mondom bakker 2 csíkot lőttem...
Olyan jól álcáztam, hogy még Szekinek sem tűnt fel
...na ez a vérprofizmus!


Ez a két kép bár a csík legalább 5-6 PONTos, de az ellenfény miatt nem a legjobb.
(jár a 6 Pont... Szeki)


Ez a kettő már sokkal jobban sikerült. 7PONT.
(Szééép... erős 7-es, Szeki)

gege

1 megjegyzés:

  1. Gratula! Klassz kombo.

    Jovo heten megyek a tengerre es viszem a 300-as objektívemet is. Reszkessetek lecsuszott nadragok!!!!! /e

    VálaszTörlés