8/06/2009

Kistáska - már megint!

Kistáska fedőnevű lelkes beküldőnk ma sem tétlenkedett.
Ezúttal egy remek 3 PONT-os képpel (legyen 2,5 pont... Szeki) (pontosabban 2 képpel, ugyanarról az alanyról) örvendeztette meg az utóbbi időben kissé állóvízzé lassult blogot. A képek nagyon frissek. Alig fél órája készültek.
Fogadjátok szeretettel:

1. Kistáska rövid kommentje a képekhez:

"Na, már én is vagyok olyan rutinos, mint Gege kollégám volt/van, ti. dohányzáskor is magammal viszem a telefont. Így tettem most is, a helyzet adott volt, íme az eredmény:"

(blogszerkesztői kiegészítés: Azért ez az "én is vagyok olyan rutinos" kicsit erős. Minimum a "MAJDNEM" vagy a "már-már" kimaradt. Ne tessék megszédülni na...)

2. első kép



3. alternatív kameraállásból a második kép:



Gege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése