10/07/2009

Beisfostok




















Tegnap, azaz tizenöt éve elmenetünk a barátaimmal Egerszalókra mulatni. Batkitibibá, a fürdő akkori üzemeltetője jó barátunk volt. A vendéglátás nem merült ki a zsíroskenyér kenésben... magyarul: kaptunk pincekulcsot és láttuk a yetit... (khm...) Kissé elbágyadtam és a medence szélén hagytam a fényképezőgépemet. Kedves barátaim az alkalmat nem szalaszthatták el és készítetek egy csoportképet titokban. A meglepetés akkor ért, amikor (15 évvel ezelőtt!!!) mentem előhivatni a képeket. A csinovnyik négyszer megkérdezte, hogy jóóóóók a képek? Nézzzzzem meg!!! Megint!!! Biztos???

Szerintem jók lettek(Laci /e)... És 100 PONT (Szeki) Merjünk nagyok lenni... én vagyok középen... ennyi.

Beteg állatok! én ettől teljes mértékben elhatárolódok! (Gege)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése