10/21/2009

Egy remek 10 pontos (beküldött alkotás!)

Különösebben nincs mit kommentálnom az alább csatolt képhez.
Ez kérem szépen egy kitűnő 10 pontos trófea. Csak így tovább "Daxi"!
Annyit azért megjegyeznék, hogy a minősége miatt inkább 9 pont felé hajlik a dolog, de a lelkesedést és jól megfogalmazott keretsztorit is figyelembe véve megadom a tízest.
gege

Jöjjön hát a kép és a hozzá fogalmazott rövidke történet:




Hosszú időn át irigykedve figyeltem e blog alapítóinak és törzsgárda tagságának tevékenységét. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer az én munkásságom is helyet kap majd az oldalon. Titkos vágyamat megpróbáltam valóra váltani, de vagy lebuktam vagy értékelhetetlen felvételeket sikerült csak lőnöm. Egészen az elmúlt hét végéig....
Előljáróban annyit, hogy meglátásom szerint a Bakony levegője mintha inspirálólag hatna a seggcsík vadászok egyre gyarapodó táborára, hiszen több remekbe szabott felvétel is készült már az ország e lélegzetelállítóan szép vidékén. Nekem is ez hozott szerencsét. Kezdőknek ajánlom, hogy első lépéseiket itt tegyék meg.
A történet röviden: baráti társasággal feszültségoldó túrán vettünk részt. Magyarul a haverokkal leruccantunk pár napra csúnyán lerészegedni, melynek hatását másnap őzpörkölttel kívántuk mérsékelni. A társaság a bogrács körül sürgött forgott. A kép szereplője, Alfi volt a leginkább a láb alatt. Én főztem és bevallom nem kicsit idegesít, mikor kéretlen jótanácsokkal halmoznak el, hogy mit tegyek a bográcsba és mit ne. Alfi pont ezt a vonalat tolta. Mikor készen lettem a hazai gasztronómia mérföldkövének megalkotásával, a bográcsot a földre tettem. Képem modellje viszont tovább osztotta az észt, hogy szerinte hiányzik valami a perkeltből. Ennek kísérleti módszerrekkel történő alátámasztására legugolt, hogy megkóstolja a bogrács tartalmát. Ez a mozdulat megteremtette annak lehetőségét, hogy nemes bosszút álljak eddigi kibickedéséért. Elővettem Nokia márkájú telómat és tüzeltem. Mostmár csak az a kérdés, a céltábla melyik mezőjébe találtam bele kezdőként?
Daxi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése