10/13/2009

Nokia 6500

Ezt is megértem!
Múlt héten kaptam céges telefont. Sikerült is felavatnom a fényképezőjét. mondjuk minőségre egy kalap szar, de hát ez csak 1 mobil.
2 áldozatot is "lőttem" vele. Pontosabban hármat is, de a harmadik megér majd egy külön misét.

Az első kép a már egyszer a blogban említett Főzelékfaló nevezetű helyen készült. Valami portréméretre vagy mi a szent szarra lehetett állítva a fotófunkció, de azért kivehető a laza 3 pontos találat.



A másik kép, pontosabban a másik áldozatról készült két két kép vasárnap készült. kiccsaláddal az egyik baráti házaspár kisfiának a szülinapi zsúrján voltunk.
Nem ígérkezett a világ legjobb programjának, de hát vannak ilyen kötelező családi jellegű programok amin muszáj részt venni. Másnapos is voltam, meg álmos is. A kis délutáni összejövetel végén a vendégsereg széledni kezdett mikor észrevettem az egyik szomszéd anyukát amint épp a csemetéinek segített felhúzni a cipőiket.
HOPPÁ HOPPÁ! Nem gondoltam, hogy aznap még valami feldobja a programot, de ez a 6 pontos szuperprodukció igazán üdítőleg hatott a tompaságomra. Ez a nokia a világ legzajosabb képeinek versenyén tuti nyerne. Tényleg egy határ szar amilyen minőséget produkál.
Íme:





gege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése